خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

بهترین جا برای تربیت جوانان  تراز اسلام در محیط ورزشی است/ جوانان استان گلستان ازهمه اقوام و مذاهب استعداد خوبی در امر ورزش  دارند

سردارعلی ملک شاهکوهی گفت: همه هیئت های ورزشی در حوزه تخصصی مشغول فعالیت در جمع جوانان هستند چقدر خوب است روی ایمان  جوانان و ورزشکاران هم تخصصی کار کنیم 
کد خبر: ۹۶۳۷۳۴۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

جوانان استان گلستان از هر قوم و مذهبی استعداد خوبی در امر ورزش دارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا ضمن تبریک هفته تربیت بدنی  در دیدار صمیمانه با روسای هیئت های ورزشی بسیج اظهار کرد: موفقیت کسب  شده توسط هیئت های ورزشی قابل تقدیر است، گرچه استان گلستان در حوزه زیرساخت عمرانی ورزش مشکل دارد ولی جوانان استان گلستان ازهمه اقوام و مذاهب استعداد خوبی در امر ورزش  دارند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: اگر مسئولین استانی با نگاه ویژه شرایطی محیا کنند تا چالش های پیش روی ورزشکاران برطرف شود پرچم مقدس جمهوری اسلامی در اکثر رشته ها به اهتزاز در خواهد آمد و اینکه ما بیایم برای جامعه ورزشی ارزش قائل شویم و توجه کنیم این باعث افزایش روحیه ورزشکاران خواهد شد.

ملک شاهکوهی افزود: همه هیئت های ورزشی در حوزه تخصصی مشغول فعالیت در جمع جوانان هستند چقدر خوب است روی ایمان  جوانان و ورزشکاران تخصصی کنیم ، بهترین جا برای تربیت جوانان  تراز اسلام در محیط ورزشی است و شما با ورزش میتوانید افرادی مانند شهدا تربیت بکنید.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان داشت: قسمتی از فعالیت های خود را برای تقویت ایمان ورزشکاران قرار دهید، کسب مقام خوب است اما ایمان قوی خوب تر، آن بانویی که در وسط کفر حجاب خود را برنمیدارد و با نامحرم دست نمیدهد و باحجاب مدال آوری میکند و یا آن جوانی که با رژیم صهیونیستی مسابقه نمیدهد این نشانه ایمان قوی ورزشکاران است.  

وی خاطرنشان کرد: همه ما به برکت جمهوری اسلامی ایران به اینجا رسیده ایم در دوره طاغوت در استان گلستان این تنوع ورزشی و مقام آوری وجود نداشد. الان به برکت انقلاب اسلامی به این درجات و مقامات رسیده ایم و این انقلاب اسلامی من و شما هستیم همه آحاد مردم می شوند انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار